شهرداری نراق

شهرداری نراق

پرتال موقت اطلاع رسانی شهرداری نراق
شهرداری نراق

شهرداری نراق

پرتال موقت اطلاع رسانی شهرداری نراق

جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر



امروز شنبه مورخ 14/10/92 جلسه هماهنگی برگزاری مراسمات دهه فجر  به دعوت شهرداری در سالن اجتماعات برگزار گردید .

در ابتدای جلسه حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهر نراق، انقلاب اسلامی ایران را مصداق واقعی  خروج  مردم از ظلمات  به سوی نور به استناد آیات قران  ذکر کرده و یاد آور شدند برای رسیدن به اهداف بلند این نظام مقدس و الهی باید صبور بود و مشکلات سر راه را تحمل کرد . ایشان در ادامه افزود:  وظیفه مسئولین در  تدوین برنامه های ایام الله دهه فجر انتقال پیام انقلاب به نسل چهارم است تا  نسل جوان بداند برای  توسعه و آبادانی ، امنیت و  دین مردم چه هزینه های سنگینی  پرداخت شده است .

در ادامه شهردار نراق آقای مرادی  نیز اشاره کردند انقلاب اسلامی ایران یک الگوی بین المللی است برای همه آزادی خواهان جهان که نمی خواهند زیر سلطه شرق و غرب زندگی کنند و امام خمینی (ره) با طرح و عملی کردن شعار(( نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی))  به ما  این درس را آموخت که در مسیر حق و حقیقت  از هیچ قدرتی نباید هراس داشت  . ایشان افزود: جشن انقلاب یک جشن مردمی است که باید مسئولین تمامی سعی خود را برای بهتر برگزار شدن آن  به کار گیرند چون  قطعا شور و نشاط اجتماعی مردم یاس  و نا امیدی دشمنان نظام و انقلاب و ولایت فقیه را به همراه خواهد داشت .  

در ادامه جلسه  مسئولین حاضر در جلسه از جمله رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ، ریئس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  ، نماینده اداره ورزش و جوانان ،  نماینده کلانتری 13 شهر نراق ، فرمانده حوزه دو ثار الله نراق  ، نماینده مجتمع آموزش امام خمینی ، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، نماینده دانشگاه آزاد اسلامی و نماینده شورای اسلامی شهر برنامه ها  و پیشنهادات خود را جهت برگزاری مطلوب مراسمات ارائه دادند که در نهایت موارد زیر جهت اجرا   مصوب گردید .  

1 – برگزاری جشن بزرگ انقلاب در سالن شهید رجایی  با حضور تمامی  شهروندان( تجلیل از شهروندان نمونه )   

2 – برگزاری محفل انسن با قرآن  در مسجد جامع

3 -  برگزاری مراسم شب شعر و  مسابقه کتابخوانی در کتابخانه عمومی امیر المومنین (ع)  

4– برگزاری جشن انقلاب ویژه دانش آموزان شهر در سالن کتابخانه عمومی  

5 – برگزاری مسابقات ورزشی در ده رشته ورزشی  برای آقایان و بانوان

6 – برگزاری نمایشگاه  دستاورد های انقلاب در سالن کتابخانه عمومی  و کانون پرورش فکری

7 – برگزاری مراسم یوم الله 12 بهمن در گلزار شهدای شهر  توسط دانش آموزان و بسیج دانش آموزی  

8 – برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن  ساعت 10 صبح   از  محل مسجد جامع به طرف گلزار شهدا با مشارکت همه شهروندان ، گروه ها و نهاد های انقلابی  

   

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد