شهرداری نراق

شهرداری نراق

پرتال موقت اطلاع رسانی شهرداری نراق
شهرداری نراق

شهرداری نراق

پرتال موقت اطلاع رسانی شهرداری نراق

در کاخ سپهبد زاهدی یک کشو پیدا کردیم پر از ناخ های کشیده شده


حجت الاسلام نیشابوری در مراسم جشن انقلاب مورخ 17/11/92  مسجد صاحب الزمان  نراق در تشریح  بحث وعده های الهی قران  بیان داشت امام راحل ( ره) با تمام وجود به این وعده ها ایمان داشت و به همین دلیل در انتخاب راه و مسیر هیچ تردید و نگرانی در خود راه نداد .  

ایشان به ذکر خاطره ای از آیت الله خزعلی پرداخت که  بعد از حضور امام در مدرسه فیضیه به دلیل کبود فضای ملاقات آقای خزعلی خدمت امام می رسند برای کسب اجازه باسازی بخش دار الشفای مدرسه  فیضیه که بعد از حادثه  سال 42 تخریب و بسته شده بود .  امام در پاسخ  اشاره می کنند  من برای ساخت  مسجد و حسینیه قیام نکرده ام

 من از این قیام سه هدف دارم 1 – تشکیل حکومت اسلامی 2 – ایجاد بیداری اسلامی در بین کشورهای مسلمان 3 – فراهم کردن زمینه  و بستر ظهور آقا امام زمان (عج )

حجت الاسلام نیشابوری امام جمعه دلیجان در  ادامه این مراسم به ذکر  بخشی از خاطرات  خود در سال 57  پرداخت و گفت :در سال 57  بعد از پیروزی انقلاب پاکسازی کاخ سپهبد زاهدی در درکه را به ما سپردند . کاخ بزرگی بود که یک طرف آن به کوه های شمیران  منتهی می شد . وقتی وارد کاخ شدیم پیری مردی حضور داشت که اعلام می کرد باغبان کاخ  است و فرد دیگری وجود نداشت. از اطلاعات به دست آمده از  آن باغبان متوجه شدیم انتهای کاخ یک  ساختمان سه طبقه است که هیچ کس حق ورود به آن را نداشته.

بعد از شکستن زنجیر و قفل این بخش وارد محوطه و ساختمان مذکور شدیم . صدها لنگه کفش در اطراف این بنا ریخته شده بود که متعلق به انقلابیون بود . داخل ساختمان انواع و اقسام وسایل شکنجه وجود داشت . دستگاه اتوی برقی ، کوره سوزاندن و شکنجه که افراد را مانند مرغ سوخاری در آن کباب می کردند  هنوز روغن بدن شکنجه شده ها کف دستگاه  قابل مشاهده بود .

در اتاق یک میزی وجود داشت که درون کشوی این میز پر بود از ناخ های کشیده شده انقلابیون ، وقتی گزارش این وسایل را خدمت امام دادیم ایشان دستور دادند   آنها را جهت اطلاع مردم از  جنایت های  شاه به بهشت زهرا منتقل کنیم .

      

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 08:13

از هیات امنای مسجد بخصوص حاج آقا میر کریمی تشکر می کنم

سلام دوست عزیز
ما هم به سهم خود از ایشان تجلیل می کنیم . امیدوارم همیشه و در همه کارها بخصوص فعالیت های فرهنگی موفق و موید باشند .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد