شهرداری نراق

شهرداری نراق

پرتال موقت اطلاع رسانی شهرداری نراق
شهرداری نراق

شهرداری نراق

پرتال موقت اطلاع رسانی شهرداری نراق

برگزاری مراسم اشاعه صلح جهانی در نراق




به گزارش روابط عمومی شهرداری نراق به مناسبت 21 سپتامبر مصادف با 30 شهریور ماه روز جهانی  صلح  مراسمی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی  در شهر نراق برگزار  می گردد .

مرادی شهردار نراق در جلسه  هماهنگی این برنامه  مورخ 23/6/93 در سالن اجتماعات شهرداری  اعلام کرد شهرداری نراق از سال 1392 به عضویت سازمان بین المللی شهرداران صلح جهانی پیوسته است  که دبیرخانه اصلی آن در شهر هیروشیمای ژاپن مستقر است . شهرداران عضو این سازمان هر سال در روز 21 سپتامبر  مراسم نمادینی با موضوع صلح جهانی برگزار و نتایج فعالیت های خود را برای دبیرخانه اصلی در ژاپن و دبیرخانه تهران  مستقر در موزه صلح تهران ارسال می نمایند .

در این مراسم پیام رئیس جمهور محترم ، استاندار و مقامات محلی قرائت   و  از  فعالان این عرصه بین المللی و برگزیدگان مسابقات  هنری با موضوع صلح جهانی از جمله نقاشی ، داستان نویسی ، شعر ،وبلاگ نویسی ، عکاسی ، مصبوعات و .....  تقدیر و تشکر بعمل خواهد آمد .

مرادی افزود  :  نراق شهر فاضلین نراقی است و فاضلین نراقی را با کتاب جامع السعاده  و معراج السعاده آن می شناسند و این دو کتاب اخلاقی امروز نسخه درد بی اخلاقی ،و جنگ طلبی  در بشریت است که ما قصد داریم پیام های آن را به زبان انگلیسی  در سطح شهرداریهای عضو این سازمان بین المللی به نام نراق زادگاه این عالمان فرهیخته  منتشر نمائیم .

 شهردار نراق در پایان گفت : با توجه به نزدیکی این روز به هفته دفاع مقدس  این مراسم فرصت ارزشمندی است تا از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس به ویژه جانبازان شیمیایی به عنوان سند زنده محصول  اشاعه جنگ قدرت های امپریالیستی که مدعی حقوق بشر هستند تجلیل گردد و کذب بودن ادعای های بشر دوستانه آنها برای آزاد اندیشان  دنیا  به نمایش گذاشته شود که بعد از گذشت ربع قرن هنوز انسانهایی هستند که از کشیدن  حتی یک نفس راحت محروم اند .       

نظرات 2 + ارسال نظر
قجری شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 11:09

سلام
هزاران سرباز کوچک میمیرند
با عشق هایی بزرگ در دلهایشان
جنگ اما تمام نمیشود
ژنرال بزرگی باید بمیرد با قلبی از عشق تهی
برای پایان این همه خونریزی!!1

قجری چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 09:36

سلام

آرامش جهان!رویای مرا به آشوب میکشد
و شگفتا با این همه فاصله دستهای توهر گاه اراده کند
خوابهای آشفته مرا از شاخه میچیند و با نخل و لیمو و زیتون پیوند میدهد.
وصلح چه واژه نا آشنا و غریبیست در جغرافیای پهناور جهان .
آن را از نقشه جهان لاک گرفته ا ند.!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد