شهرداری نراق

شهرداری نراق

پرتال موقت اطلاع رسانی شهرداری نراق
شهرداری نراق

شهرداری نراق

پرتال موقت اطلاع رسانی شهرداری نراق

رسیدگی به شکایات ، پیشنهادات و انتقادات

شهروند گرامی  ضمن عرض سلام و ادب 

چنانچه شما از نحوه ارائه خدمات شهرداری و واحد های تابعه  آن در زمینه‌های نقض قوانین، عدم انجام وظیفه، اطاله رسیدگی، عدم پاسخگویی یا ضعف در ارائه خدمات شکایتی داشته و  شخصا ذینفع آن بوده و از این شهرداری  خواهان رسیدگی برای احقاق حق خود باشید و یا به عنوان یک شهروند آگاه با حس مسوولیت اجتماعی از سو جریان اداری نظیر تضییع اموال عمومی بیت المال شهر ، منابع طبیعی و محیط زیست، وجود فساد و جرم و یا دیگر تخلفات اداری اطلاعاتی دارید، می‌توانید  شکایت و یا اطلاعات خود از این گونه سو جریانات را از طریق بخش نظرات این صفحه ارسال نمایید تا وفق مقررات به آن رسیدگی شود. بدیهی است دریافت شکایات و اعلامات از کارکنان شهرداری  خارج از این سیستم و  از طریق مکاتبه، دورنگار (فاکس)، تماس با شماره تلفن 137 ، ارسال پیامک به سامانه و مراجعه حضوری به شهرداری  نیز امکان پذیر است.

086-44463232 فاکس   - شماره 137 پل ارتباطی مردم با شهرداری -- آدرس ایمیل شهردار : moradi_naraghi1351@yahoo.com

سامانه پیامک شهرداری : 30003264463230 در صورت نیاز به ارسال مدارک می توانید از طریق ایمیل  اقدام نمایید .

نظرات 3 + ارسال نظر
شهروند شنبه 7 آذر 1394 ساعت 22:04

با عرض سلام .میخواستم ی موضوعی را با شهردار در میان بگذارم.خواهش میکنم یک مکانی بنا کنید مخصوص کلاس های اموزشی و هنری ک ما مجبور نباشیم توی زیر زمین کارهای هنری انجام بدهیم این برای خود شهر و شهروندانش بهتر است.یا اگرم سخت است ک بنایی بسازید لطفا مکانی را برای اموزش کلاس های هنری اختصاص بدهید ب غیر از فنی حرفه ای.با تشکر
لطفا ب این خواهشم پاسخ بدهید

سلام شهروند محترم . دقیقا ساختمان فنی و حرفه ای برای ارائه چنین خدماتی در شهر ساخته شده و سالانه هزینه های زیادی را بر بیت المال شهر تحمیل می نماید . خواهشا بفرمایید چرا به غیر فنی حرفه ای ؟

قجری دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 18:28

تسلیت


خانواده محترم مرادی
وشهردار محترم شهر نراق

و هر از گاه در گذر زمان و در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی ، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکون آغازی بی پایان را می سراید...

درگذشت مادر بزرگ گرامیتان را تسلیت عرض نموده برای آن مرحومه از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانیم .
و باقی بقای عمر بازماندگان .

سلام . سر کار خانم قجری . انشا الله خداوند رفتگان شما را هم غرق در رحمت الهی خود نماید . از ابراز همدردی شما بی نهایت سپاسگزارم .

قجری چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 23:19

سلام مدیر شهری
یه پیشنهاد داشتم با اجازه شما بیان میکنم.
خواستم بگم قصد ندارید حالا با نوشته ای بنری اطلاع رسانی به جایی موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای را به شهروندان تبریک بگید چون در شهری زندگی میکنیم که دم از فقه سیاسی و مبارزه با مظاهر زورگویی میکنیم و افتخارمان مرحوم محقق نراقی است که سیاست را عین دین میدانست و این دو را دو لایه دینی تفکیک ناپذیر میدانست همچنین این که ما در را هپیمایی ها عملا دم از حقانیت منشور حقوقی بین المللی میزنیم و حق انسانها را بر حقوق خود به رسمیت میشناسیم و قانونمندی و حقانیت را بر پروتکل حقوقی در قطعنامه روز جهانی قدس و
بهمن به رسمیت میشناسیم و عملا به سازمان صلح و گفتمان میپیوندیم وجشن صلح برقرار میکنیم ثمره این تلاشها و به رسمیت شناختن حقانیت این موارد در مذاکرات صلح وگفتمان وین توسط تیم مذاکره کننده انجام پذیرفته است به نظرمن بد نبود اطلاع رسانی بشود و به مردم تبریک از طرف شهرداری و شورا تبریک گفته شود روح حماسه ملی و میهنی و تحقق آرمانهای امام و شهیدان واحقاق حق خاصه ملت در این کار به نظر من ،محقق میشود و دست اوردهای جهانی هسته ای و صلح با گفتمان را یادآوری میکردید .یه پیشنهاده میتونید روش فکر کنید.!تازه این جوری جوانها متوجه میشوند که کمی هم فکر به سیاست و دست اوردهای حقوقی و سیاسی و حق تصمیم گیری در امور تعیین سرنوشت خود را بکنند بد نیست!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد