شهرداری نراق

شهرداری نراق

پرتال موقت اطلاع رسانی شهرداری نراق
شهرداری نراق

شهرداری نراق

پرتال موقت اطلاع رسانی شهرداری نراق

طرح ایده شهرسازی اسلامی نراق در مجمع جهانی

ایده شهرسازی اسلامی نراق در مجمع جهانی مورد استقبال قرار گرفت

خمین – ایرنا – شهردار نراق گفت: ایده شهرسازی اسلامی شهر تاریخی نراق در ارتباط با سبک معماری شهری که تضمین کننده کمال انسان در دنیا و آخرت است در مجمع جهانی شهرداران شهرهای اسلامی مورد استقبال قرار گرفت.

محمود مرادی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: توجه به دو عنصر جسم و روح در شهر سازی اسلامی و ساختن شهرها به گونه ای که انسان را در دنیا و آخرت به سوی کمال سوق دهد از جمله پیشنهاداتی بود که از طرف شهر نراق به مجمع جهانی ارائه شد.
وی اظهارکرد: در این مجمع شهردار نراق با طرح موضوع شهر سالم در گرو داشتن شهروند سالم است ویژگی هایی را که باید یک شهر اسلامی داشته باشد نظیر امنیت، اخلاق اسلامی و توسعه پایدار، ارائه کرد.
وی بیان کرد: توسعه ای که بر پایه فرهنگ، تاریخ وسبک زندگی ایران اسلامی تعریف شده، به جای کمیت طول و عرض شهر و تعداد ساکنان آن به کیفیت و دارا بودن شاخص های لازم توجه دارد.
مرادی بیان کرد: حضور در این اجلاس بین المللی و شرکت در سومین کنفرانس جهانی شهرهای اسلامی که ششم و هفتم مرداد امسال در وین برگزار شد فرصتی ارزشمند برای معرفی شهر تاریخی نراق، فرهنگ غنی شیعه و شخصیت های برجسته آن از جمله فاضلین نراقی بود.

برای مشاهده اصل خبراینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد