شهرداری نراق

شهرداری نراق

پرتال موقت اطلاع رسانی شهرداری نراق
شهرداری نراق

شهرداری نراق

پرتال موقت اطلاع رسانی شهرداری نراق

برگزاری مراسم پیاده روی خانوادگی به مناسبت سالروز فتح خرمشهر

شهرداری و شورای اسلامی شهر روز جمعه مورخ 2/3/94  با مشارکت حوزه 2 ثار الله نراق، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مجتمع آموزش امام خمینی، حوزه علمیه الغدیر و دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق مراسم پیاده  روی خانوادگی  به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر  از محل گلزار شهدای شهر به طرف گلزار شهدای گمنام (دانشگاه آزاد اسلامی) برگزار کرد.

در این مراسم ضمن تجلیل از خانواده معظم شهدای عملیات بیت‌المقدس به قید قرعه از ده نفر از شرکت کنندگان در مراسم  با تقدیم هدایایی تجلیل به عمل آمد و در حاشیه آن   برنامه آیین گلاب گیری اشک گل کل سرخ و  پخت آش هم برگزار شد که مورد توجه و پسند  خانواده‌های نراقی  قرار گرفت.

جناب سرهنگ سجادی فرمانده سپاه ناحیه دلیجان  به عنوان میهمان ویژه این مراسم به مناسبت  روز پاسدار مطالبی پیرامون نقشه  دشمن در 8 سال دفاع مقدس  برای نظام مقدس جمهوری و دفاع جانانه مردم از ارزش‌ها ایراد و یاد آور شد امروز در شرایطی به مراتب حساس تر از زمان فتح خرمشهر قرار داریم ،  لذا دشمن  بداند که ما نه تنها دست از آرمان های  انقلاب خود بر نداشته‌ایم بلکه  با تمام قوا آماده جان‌فشانی و  اطاعت محض  از فرامین  ولی امر مسلمین  حضرت آیت الله امام خامنه ای هستیم .

در این مراسم دکتر سلیمی نماینده  مجلس شورای اسلامی ، جناب آقای فدایی  فرماندار شهرستان دلیجان و جمعی از مسئولین شهرستان دلیجان حضور داشتند .

  




نظرات 3 + ارسال نظر
قجری سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 11:16

اشک هایم از حسرت هم جاری میشوند
گاهی اوقات احساس میکنم عجیب روزگارم دلگیر است!!!

سلام
چه جالب
چه شم ادبیی
و چه
احساسات قشنگی
من فکر میکردم فقط خودم از این چیزا سر در می آرم!!!!!!
ولی قبول کنید هیچ چی راز گل سرخ نمیشه!!!!
چه راز ی در دل خودش داره!
و چه معجزه ای می کنه این گل!!!!!!
سبد سبدش تقدیم به هر کی بخونه و ببینه نظر من را.!!!!!

قجری سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 15:05

تقدیم به هر کی ببیندش و بخوندش و خودمون!!!!
انتهای مژگانت را سیاه میکشم
چه سوزنی شلیک میکند این سوزنبان
ناوک مژگانت ابتدای جنون است
عبور باید کرد عبور!!!!
سلام سلام
بازم سلام به همه
فکر نمیکنم توی وبلاگی که مال خودمونه نشه دو تا نظر گذاشت!
خدا نکرده صاحب اختیارشیم !!!!
پس من با اجازه شما دو تا نظر میذارم
نگران نباشید از اتباع (تو رو خدا به دل نگیرید!)نمی خوام چیزی بگم
اتباع زیادی خوش خوشونشون شده تعریف ازشون دیگه بسه!!!
می خوام از عنوان آیین گلابگیریتون بگم
چه عنوان قشنگی
اشک گل سرخ
من همیشه روی کلمات حساس بودم این کلمه خیلی قشنگه تازه قشنگ تر هم میشد اگه اسمشو میذاشتید راز گل سزخ لبخند گل سرخ شکوه گل سرخ انتهای گل سرخ صبح گل سرخ و...... این همه عنوان قشنگ
آخرشم اشک!!!
روی تصاویر هم چون حساس ترم تصاویر سرشار از انرژیتون هم قشنگه تصاویر شاد و جذاب شب و روزتون قشنگ و همینجوری!!!!
چشم حسودش کور
به قول شما حالا هم که نمی تونه پامونو گاز بگیره پالون رو گاز بگیره!!!!!(تیتر یک فصل از وبلاگتون)بود!
اعتراف میکنم با قلمتون عجیب آدم هنگ میکنه!!!
از بابت آش هم ممنون!
از بابت پر چونگی هم معذرت!
تازشم در اسرع وقت قصد دارم یکی از قشنگ ترین غزلهای ملا احمد نراقی رو که جدیدا حفظ کردم برا کار براتون روی وب بذارم
قول میدم از حفظ تایپش کنم!!!1
راستی یادم رفت بگم خدا رو شکر من به تور پست مشاغل پیشنهادی شما به سید هادی نخوردم تصور اینکه یه روز آدم بشه مدیر غسالخونه و گورستان و کشتار گاه و ...... فاتحه!!
البته من یه بار توی ماه عسل دیدم دو تا زن غسال و دو تا زن قصاب آورده بودند (از خدا به دور !)جالب اینه برای ببینندگان هم جالب بود ولی من از هر شغلی که روح آدمو سخت و سنگی کنه خوشم نمی آد.زنده هاش چه برامون کردند که دور از جون شما،مرده هاش بکنند.!!!!

سلام سرکار خانم قجری . ضمن تشکر از ارسال نظر سرشار ار انرژی و محبت شما . فقط به یک نکته بسنده می کنم قطعا شما بهتر از من می دانید که اشک فقط از روی آه و ناله بر زمین جاری نمی شود . اشک خیلی وقت ها از سر شوق است لذا همه ما در زندگی تجربیات زیادی از ریختن چنین اشک هایی داریم . می شود اینگونه تصور کرد که گل محمدی از شوق دیدن کعبه اشکش جاری شده و از آن گلاب استحصال می گردد .

سیدهادی دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 14:46

سلام جناب آقای مهندس مرادی
از زحمات شما بسیار تشکر و قدردانی می نمایم.
لطفا بگویید چگونه میتوان در شهرداری نراق به صورت قراردادی استخدام شد؟ اخه تعداد زیادی جوانان در فکر این هستند که راه استخدام چگونه می باشد؟

سلام برسیدهادی
استخدام در شهرداری نراق به روش های زیر صورت می گیرد .
1 - قرار داد کار معین به صورت ساعتی برای یک زمان محدود و یک کار مشخص
2 - استخدام قرار دادی جذب از طریق آزمون سراسری با توجه به تامین حقوق و مزایا از طرف شهرداری و اخذ مجوز از استانداری در قالب چارت سازمانی . در حال حاضر یک مجوز جذب راننده سنگین آتش نشانی داریم که روز جمعه در شهر ساوه آزمون آن برگزار می گردد و هر کس شرایط آن را داشت تا قبل از بیست اردیبهشت باید در سایت استانداری ثبت نام می کرد . درسال جاری هم سه نفر جذب نیروی کارشناس داریم که بعد از اخذ مجوز های لازم از طریق اطلاعیه در سطح شهر شرایط احراز آن رااعلام می کنیم .
3 - واگذاری کارهای خدماتی به شرکت های دارای مجوز که جذب نیرو در اختیار خودشان است . مثل آبدهی فضای سبز ، جمع آوری زباله و رفت و روب شهر ، مدیریت غسالخانه و گورستان و مدیریت کشتارگاه . -

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد